dimecres, 16 d’abril del 2008

Escalarrrrr!!!!

A Seattle ha començat a arribar el bon temps. Una mica en comptagotes, encara, però mica en mica ens trobem amb dies de sol i de caloreta. El dissabte passat en va ser un d'aquests.
La meva intenció original era anar a fer esquí de muntanya amb uns nois que he conegut a través de l'Alpine Touring Club, però les predicions deien que faria tanta calor que vam canviar de plans i ens en vam anar a escalar. Vam anar a una zona que queda a una hora en cotxe de Seattle: Index. Zona de granit amb vies d'un o dos llargs força dures. Per sota del 5.11 totalment desequipades. En general les vies seguien esquerdes facilment assegurables amb friends, excentrics o empotradors. O sigui que tot molt a l'estil americà.
Aquesta és la meva primera sortida a escalar en roca aquí als USA i després de tot l'hivern al gimnàs volia veure que tal tirava. He de dir que el tipsu de roca i d'esclada se'm va fer molt estrany, però al final em sentia bé resolent 5.9 i apurat als 5.10s (mireu la escala que vaig penjar fa uns dies per veure la correlació amb el grau que estema costumats). va ser un gran dia, de solet i de trepades.
Ahir, dimarts, vaig tornar a anar a escalar al gimnàs i no se si és per la pràctica del cap de setmana o simplement per la motivació del moment, però em vaig trobar fent 5.11!!!! Ostres ostres ostres! Estem parlant de 6.c-7.a!!!! No està mal per l'edat que tenim!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ostres deu ser tot un gust q a Seattle hi faci sol després de la setmaneta de "neu" q vem paritr fa res! M'alegro molt puguis escalar fora del rocodrom.

Q continui així el clima!!!!!

T'envio un petó gegantí, escalador de primera!!!

Anna