diumenge, 9 de novembre del 2008

Tinc buga!



M'he comprat un cotxe!
Es diu BUGA i és 100% waterproof. Quan estic a dintre ja pot ploure, que jo no em mullo! A més a més es mou sol! Li poses benzina, encens el contacte i voilà, el buga em porta a tot arreu. Avui ja l'he estrenat i me n'he anat a excursionarme, sota la pluja i he acabat xop (la muntanya malauradament no és waterproof).
Si us he de ser sincer no pensava comprar-me'n cap. Llogar surt més econòmic a llarg termini i és més "sostenible". Però te els seus inconvenients: els viatges s'han de planejar amb antelació, no i ha marge per canvis de plan i és un pal anar a buscar el cotxe a l'agència. Però tot i així jo em volia mantenir fidel a la meva bicicleta.
Però uns amics meus em van dir que es venien el cotxe. Era el cotxe ideal per mi, 4x4 per poder anar a la muntanya tant a l'estiu com a l'hivern, de baix consum (i per tant una mica més "ecològic") i a més estava en molt bones condicions. I per si fos poc me'l deixaven a molt bon preu! Així que vaig pensar que no podia desaprofitar una oportunitat com aquesta. I pim, m'he motoritzat! Tinc un honda CR-V del 98 amb 93000 milles de color verd i és molt simpàtic. Explica acudits i canta cançons.
Ara estic frisos per començar la temporada d'esquí, sortir a les 5 del laboratori per anar directament a les pistes fins les 11 de la nit. I els caps de setmana (que no treballi) a la muntanya! A escalar o esquiar o alpinejar o -ar el que sigui!
Visca el meu buga!

4 comentaris:

Marc ha dit...

felicitats germanet motoritzat. Ara si que no pararàs. Esqui de 5 a 11 de la nit, quina enveja. Apa a gaudir-lo. Jo demà de nou a la patria! petons

Oriol Arechavala Roé ha dit...

ja veig com portes la crisi financera internacional!! ja ja
jo ara estic pensant de comprar-me una bici, pq no en tinc.
A! molt bé el video dels bolets!! no hi ha rovellons a Seattle??
petons
hare

Anònim ha dit...

Ei Yuri !!

et passo aquest video,
si encara no l´has vist t´agradarà !

http://uk.youtube.com/watch?v=pFmYIFk5i1Q

Sort company !

M.

XescoArechavala ha dit...

Carretera del miedo aqui no hay circulación! Buga buga... Be company, sé que en faràs un ús responsable, així que gaudeix-lo.
A nosaltres la setmana passada ens van robar la bici! Snifffff.
Una abraçada