dilluns, 1 de desembre del 2008

Cap a Barcelona!

Demà, dimarts 2 de desembre, agafo un avió. M'asseuré tranquilament deixant passar 10 horetes fins a Londres, em passejaré per Heathrow i agafaré un altre avió "local" fins a Barcelona. Pim pam, 13 hores de viatge i em plantaré de nou a casa.
Després de 6 mesos (que no són tants) tornaré a estar en terra catalana. Aquest cop per força temps: 40 dies! Me'n torno a casa a descansar una mica de l'estressant món de la ciència. Torno per estar quan l'Anna defensi la seva tesi, que tanta suor li ha costat, però que li ha quedat fantàstica i torno per veure família i amics i disfrutar de la companyia dels qui estimo i tinc tant lluny quan estic a Seattle.
Fins aviat!

3 comentaris:

Oriol Arechavala Roé ha dit...

Vinga que t'esperem!!
bon viatge i fins ara!
Oriol

XescoArechavala ha dit...

Hei company, jo estaré per sant Cugat el dia 8 (puja i baixa per estirar-li les orelles a l'avia que en fa 80), però el 26 tornaré a estar per pel poble. Quan llegeix l'Anna? Com ho teniu per fer un cap de setmana de retrobada abans del nadal? 13-14 o 20-21.
Be, ja parlem!

Jana ha dit...

Visca, no és broma!
Et funciona el telèfon fix?