dilluns, 24 de març del 2008

L'atack dels ALIENS!!!!!

Tot va començar quan el Marc va fer una visita a unes runes Maies. Allà hi va trobar unes inscripcions curioses que relacionaven Sant Cugat am els temples Maies i a més indicaven la data de la fi del món


Juntament amb aquestes inscripcions hi havia un mapa i un dibuix que semblaven indicar quelcom amgat a Sant Cugat que podria ajudar a evitar el desastre


Tan bon punt el Marc em va explicar el que havia trobat vaig deicar-me a investigar una mica sobre el tema

"Hola Marc,
T'escric una mica preocupat... Vaig rebre el teu mail amb les indicacions que vas trobar al temple Maia i em va picar la curiositat. Vaig introduir les dades a un programa de simulació que tenim aquí al labo i vaig ajustar els parametres per veure que indicaven i si es podien correlacionar amb algun fet real.
La meva sorpresa va ser gran quan vaig veure que quasi totes les prediccions que feia el text eren encertades! Sembla que d'alguna manera el Maies ja van endevinar el que passaria a les torres bessones, la 1era i 2ona guerra mundial i molts altres esdeveniments. Lo més fort és que la última predicció era que l terra seria atacada per uns invasors "alienigenes"... ???!!!! I a més serà el proper 30 de Març!!!
La veritat és que no se si creure-m'ho. Tot i així continuaré investigant. A més la setmana que ve vaig a Washington DC i provaré de parlar amb algú per veure si saben que està passant. Ja et diré que tal.
Per cert, que és motl curiós lod e les cordenades de Sant Cugat, he comprobat els numeros i semblen correctes. Vaig transformar els valors per entrar-los al GPS i semblen marcar algun lloc a les afores de Sant Cugat, aprop de Torre Negra... però no tenia prouta resolució per veure on era exactament....
Saps quelcom més tu?
Un petó
Oriol"

Quan vaig saber de l'invasió dels monstres em vaig decidir a anar a Washington per avisar al president del que estava succeint

Però quina desgràcia la meva quan els aliens em van segrestar per evitar que parlés més!



El Marc tampoc estava lliure de perill. Els Aliens també van anar a segrestar-lo a ell, però sortosament es va poder escapar i es va amagar a la selva 'No me siento las piernas!!!" Des d'allà va enviar un missatge al Nil per avisar-lo: Era importntissim que el Nil trobés l'arma definitiva, que estava amagada a Sant Cugat per destruir els extraterrestres i salvar-me a mi.

Juntament amb aquest video, el Marc també va enviar una foto que un col.laborador nostre havia pogut fer al lloc on estava amagada la pista necessaria per trobar l'ARMA DEFINITIVA:

El Nil, que és molt espavilat, va aconseguir trobar aquesta pista:En ella hi surten un mapa de les runes Maies del Tikal i un Mapa de Sant Cugat a l'època mitjaval. En el mapa del Tikal hi ha marcat el temple on el Marc va trobar les inscripcions. Quan se superposen els dos mapes el temple del Tikal coincideix exactament en l'indret on es va contruir la nova seu del CMSC!!!! Podria ser que l'arma definitiva contra els extraterrestres estigués allà?

El Nil, tot encuriosit es va posar en contacte amb el Francès Duch, el president del CMSC per preguntar-li si sabia d'alguna cosa que haguessin trobat quan es va construir la nova seu. El Fra, després de molt pensar, va recordar d'un manuscrit que van trobar quan construien la nova seu. Rebuscant entre antics papers en va trobar una copia del document:

Hola Nil, estic patint molt per la desaparició del teu germà... la única cosa sospitosa del CMSC que podria relacionar amb els extraterrestres que em deies és el manuscrit que vam trobar durant les obres de construcció de la nova seu. Me'n recordo de la data... va ser el 20 de gener del 2004 ja que va coincidir amb el meu aniversari. Era un pergamí que es desfeia als dits i que estava dins un cilindre metàl.lic molt rovellat. Per sort, abans de que es trenqués del tot, vaig poder anotar el què hi deia. No sé si falta alguna lletra o paraula. T'ho passo en pdf per tal que vegis la disposició de les paraules. Espero que puguis descifrar-lo... a mi em va ser impossible tot i que m'hi vaig passar moltes nits senceres. La vida de l'Oriol i de molta gent està en joc! Tot depèn de tú! Que la sort i el poder dels 18 t'acompanyi !!!
Fra.



0
normes
idiotes

oligarquiques

er.trop
propries
loercptotri
productes
tractats
457_2-@prt

goriles!
0-!
activistas
1234567i9

8765432l
@@##++.++==@@
opdr4cfff
teropiloc
moc
p((( ))))p
&*(%#Apop
alien
1234567i???

energ

rotguyetn546
sonambuk
_IIIIIIIII
patata
cftftg
gdggtgggg
aaaaaaaaaaa
aaictiograph

ackrop
thelas!


Que volien dir totes aquestes paraules? Com podira el Nil descobrir el codi que restava amagat entre aquest garbuix de lletres?

Per sort la resposta va arribar de mans de l'Anna, la companya de l'Oriol. Ella també havia hagut d'escapar dels extraterrestres i s'havia amagat en una illa tropical, no sense havans recollir les notes que havia fet l'Oriol tot estudiant els textos Maies.
L'Anna, incapaçde solucionaar rès des del seu amagatall va enviar un missatge al Nil per veure si ell podia fer us de les notes:



En aquestes notes sortia mencionada la serie de fibonachi. Aquesta serie comença amb 0, 1 i els valors següents s'obtenen partir de sumar els dos elements anteriors de la serie:
0
1
1
2
3
5
8
...

Amb aquesta informació el Nil va saber resoldre l'enigma i descobrir l'ARMA SECRETA DEFINITIVA PER DESTRUIR ELS ALIENS!!!!


3 comentaris:

Anònim ha dit...

No hi ha barreres quilométriques que impedeixin estirar-li les orelles, de la millor manera possible, al germà ja no tant petit. Moltes felicitats als tres! La cançó brutal! Ens ha agradat molt, de veritat..
Un petó ben fort als Roda-Noguera
Espe i Xesco

Anònim ha dit...

Ei paius, espectacular!!!
El Nil ja pot estar ben content de tenir una germanots com vosaltres...les distàncies no existeixen...s'us troba a faltar!
Un petó per tots.
Uri quina enveja lo de l'esqui...aaahhh!!! passeu bé guapo!

Anònim ha dit...

ei el missatge de dalt és meu...
Albert Hortet