divendres, 5 de juny del 2009

Vot per correu

Avui he exercit per primera vegada el meu dret de votar des de l'estranger!

No es ue tingui una il.lusió especial per votar en aquestes eleccions. El parlament europeu sembla més una presa de pèl que no pas un organ polític funcional, però el cas és que quan vaig rebre a casa la carta amb les papeletes electorals em va fer molta il.lusió. De cop em vaig adonar de com n'és de complexe la maquinaria electoral. Fins al punt que pot arribar a un individuu aillat perdut per l'oeste americano. I ja se que amb la tecnologia i les comunicacions d'avui en dia això no és cap miracle, però per altra banda crec que no es pot desmereixer el fet de que l'estat garanteixi el dret a expressar la seva voluntat política a cadascun del 40 millons de persones a les que representa.

Moltes vegades ens oblidem de tots els drets que hem aconseguit al llarg del temps. Potser si ens hi fixessim més trobariem la il.lusió i energia per continuar lluitant per millorar més. Si hem arribat fins aquí fins on podrem arribar en el futur?

1 comentari:

Anònim ha dit...

Per contra, jo aquesta vegada ha estat la primera que no he votat. Volia fer-ho però vaig apurar tant que un problema de mobilitat (un enorme embús entrant a valència) em va impedir fer-ho. Què hi farem!
Xesco