diumenge, 18 de novembre del 2007

Gimkana a New York

Ara fa dues setmanes vaig anar a New York per trobar-me amb l'Anna.
Curiosament les dates coincidien bastant amb un viatge que també vaig fer a aquesta ciutat fa dos anys amb el Fra i l'Oriol Moliner. En aquells temps l'Anna i jo encara no estavem junts, però ja erem amics. La coincidència va fer que ella també anés a aquella ciutat una setmana avans que jo i fent broma vam quedar que em deixaria un joc de pista per la ciutat. I ho va fer!
Aquest fet va marcar un punt d'inflexió en la nostra relació. Un parell de mesos més tard vam començar a sortir.
Ja podeu imaginar que quan he tingut la oportunitat de tornar-li el regal ho he fet i amb escreix! Vaig amagar-li un seguit de pistes al llarg de la ciutat. Des del pont de Brookling fins a Central Park, passant pel Soho i per el Empire State Building. Crec que l'Anna va disfrutar molt amb l'aventura, malgrat que alguna mala ànima ens va arrancar alguna de les pistes que havia deixat (sort que jo tenia un backup!).
Aquí podeu veure alguns videos de l'aventura i si mireu les fotos de New York que he penjat també podreu seguir la història:

Video 1: buscant la primera pista:



Video 2: l'ha trobada!:



Video 3: descobrint el tresor!:

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Deiem fa uns quants posts q n'hi ha q són feliços en centres comercials o grans supermercats; nosaltres ho vam ser a Nova York i, val a dir que no pel lloc en sí sinó per la compamyia :-)

Nova York... quin gran viatge!

Anna

Anònim ha dit...

Hola wapu!!! El Xesco, l'Espe, la Tere, l'Andraina i l'Oriol et saluden des de Barcelona!!! estem buscant blogs per aqui, per sentir-vos mes aprop! Esperem veuret aquest nadal!!
Molts petons de tots i totes!