dimarts, 27 de maig del 2008

Dos Nous Descobriments Musicals

Aquest últim mes he fet dos descobriments musicals. Un d'ells gràcies al Xesco i l'altre gràcies a l'Elena O. El primer ha estat la Troba Kung Fu. Aquesta banda m'ha fet retornar a les meves èpoques més Dusmingueteres: rumba, cúmbia i altres mescles de ritmes llatins cantades en català majoritariament. Si aneu a la seva pàgina us podeu descarregar el seu últim disc (Clavell Morenet). Aquest típus d'iniciativa "copy left" són d'allò més alentadores. bandes com la troba Kung Fu deuen es guanyen la vida fent concerts i el que volen és ser conegut, penajr el seu disc "on line" és una bona manera de fer-se coneixer i a més eliminat els maleits intermediaris que fan de la música un bé comercial. En tot cas us els recomano molt, festa i alegria!
La segona descoberta muical és en Darren Hayman. He tingut un disc seu en el meu ordinador durnat un any i no l'havia escoltat (problemes de l'excés d'informacío). Me'l va passar l'Elena O. i fins fa poc no vaig redescobrir-lo. Em vaig trobar amb una música molt interessant. Em recorda un pel a Beck però sense la seva paranoia... I per aquells que us agradi anar de concert, aquest senyor està a Barcelona el 31 de Maig!!! Us recomano que l'aneu a veure.
I ja està aquí us deixo amb aquestes recomanacions, perquè després digueu que només esquio!!!